dilluns, 15 de setembre del 2008

Que escriu en Llucifer!!!!

Ei! Aqui va la meva primera contribució a aquest superblog...!!

No re només era per recordar que aquesta setmana és festa major de Tarragona (Santa Tecla) i que també són les Festes de la Misericòrdia de Reus i clar ara que la gent de la Múnia es va expandint cap a Tarragona i Reus he pensat "Coi diga-ho que poder els hi fara gracia anarhi..."
Bé el tema del que fan no el controlo massa, a Tarragona el cap de setmana no hi fan massa cosa i a Reus nomes se que el dissabte hi fan els Whiskyn's i els Pets (estaria be anarhi i sopar per alli i tot).
Buenu ja direu el que us sembla...

Ah! Que d'aqui "re" ja hi haurà el Cavatast i ja podriem anant fent llista per veure qui som i anar a sopar a la pizzabonissimaaaaa, algu que domini mes aixo dels blogs podria fer com una graella per apuntarse no??

Buenu ja esta eh!!! Ens anem veient!!!

Llori

8 comentaris:

Silvia ha dit...

Jo anire a TGN seguriiisim !!
I en principi voliem anar a Reus a veure els Pets, però no se horaris ni llocs ni res !!
Si fem colleta per dissabte si que es podria buscar un llocs per sopar. Jo puc preguntar als meus companys de feina aviam si coneixen algun lloc qe estigui be !!!!!

Llori ha dit...

Ei! El concert dels Pets comença a dos quarts de dotze a la plaça Anton Borrell (que ja ho he localitzat al mapa) i per sopar no se si hi hem danar ja buscarem algun lloc (jo nomes se el trastevere) que es una pizzeria, aixi q? fem colleta?

marta sans ha dit...

ei xiquets!
Doncs a mi si que m'agradaria fer colleta per anar als pets! Em ve de gust això de tornar a sentir-me com quan tenia 15 anys! A veure si algú més s'anima i faig colleta per anar-hi des de la Múnia! Llori,te n'encarregues tu de buscar lloc per sopar, oi?

Llori ha dit...

Ei! La Nuria i jo hi nirem desde la Munia (suposo)!!!! Si de cas la Silvia que pregunti algun lloc per anar a sopar q jo nomes en se un! Apali seguim en contacte!!!!

Maria ha dit...

EIs!!!!No em deixeu a mi...no tinc 15 anys però m´agraden els pets... encara que tingui alguna canço una mica cutre ...però sempre rius cantant-la...jijiji.... Jo a partir de les 5 i algu de la tarda estic lliure ....

Marta ha dit...

Mira jo no sé res, noi! pk no sabem si anar al casament del dani carbonell (q de fet, és de Reus) amb els de ball pla, benu, més q res pk no sabem si ens va convidar de debò o què...q pringuis per déu! En principi no puc venir però si lo del casament és cagada pastoret doncs ja us ho diré!

Silvia ha dit...

Guai guai, veig que anem fent colleta. OK !! De moment : Llori Nuria Marta Maria Silvia Gerard.
Qui més s'apunta ?
Avui preguntaré algun lloc per sopar que pugui ser apropet !!

Laia ha dit...

Eiiii!!!!
Jo també vull venir!!!! Però tindré una reunió de carnaval a la tarda, si nous fa res els de la Munia podriem marxar per alla a les vuit o les nou? Així podria venir jo també...
Bueno, demà ja ens ho anirem parlant no? Però en principi compteu amb mi tb!!!