dimecres, 24 de setembre del 2008

Fòrum de Joves

Avui la nova "Dinamo"( Sílvia) m'ha trucat, suposu que com a alguns de vosaltres, per dirm-me si el proper dissabte 4 d'octubre aniria al fòrum de joves. Bé parlant ha sorgit el comentari de que m'ho parlés amb la meva colla i que com a últim dia tenim fins dimarts, aixì que dit està.
Jo ho comento perquè, per exemple s'encarregui algu i diem tots els que hi nem, bé bàsicament ella ho vol saber pel sopar de després a la societat.
Bé ja seguirem parlant de tot plegat.

12 comentaris:

laura ha dit...

Aquell cap de setmana no és el mateix que el cap de setmana del cavatast?
Ho dic pq els últims anys haviem anat a sopar a sant sadurní i després anavem allà a aquell pavelló on tocaven els hotel cochambre. No sé pas que farem aquest any.

Maria ha dit...

És veritat!!!.Aquest any hi ha nena deconte i un altre grup q no m´enrecordo...

nuria ha dit...

sips!!hi ha el cava tast!!! a la tarda estaria bé anar a fet les primeres copes de vi i acabar sopant a la pizza bona amb més vi (aquest cop ho aconseguirem!!:p)

Silvia ha dit...

Eis jo tb vull anar al cavatast !! Avera si m'ho puc organitzar !!

Laia ha dit...

A mi també em va trucar la tècnic de joventut. la veritat es que jo prefereixo anar al cavatast si es aquest cap de setmana. Això del fòrum jove em fa una miqueta de mandra sincerament.
Ja ens anirem dient alguna cosa de lo de Sant Sadurní, ok?

laura ha dit...

ok!!
jo tb prefereixo cavatast i sopar a la pizza bona que akest any encara no l'he provat!! A més si ens quedem al sopar de joventut serà pa amb tomaquet i sopar de peu!!!

nuria ha dit...

biennnnnnnn anem al cavatast pel que sembla!!!;P aquest finde ja farem llista d'inscripcions al sopar de la pizza bona docns:P

Màrian Sadurní ha dit...

jo no vindrè passsssssss.. pq el diumenge em toca treballar el concurs de castells i aixos vol dir matinar... bueno nsé.. m'ho haurè de meditar...

Maria ha dit...

Ok! Conteu amb mi!. Per la llista... i Núria!!! si és un cavatast veuras cava i no vi!!!

Marta ha dit...

jo tb vui anar al Cavatast! i diumenge al concurs...algú vol venir amb mi??

Maria ha dit...

qui concurs???explica que a lo millor vinc

Màrian Sadurní ha dit...

el concurs de castells a la plça dels BRaus a Tarragona.. allò és interminable.. jo pq hi he d'anar a treballar.. que sinó.. crec que no m'hi veurien pas !!