dijous, 18 de setembre del 2008

Els Pets a Reus

Ei gent !!
Aquest dissabte anem a Reus !! Fan un concert dels Pets i també Wiskins.
Es veu que és en una plaça una mica petita i per això s'han inventat lo de les invitacions. Però tranquils ! En tinc 8, les he anat a buscar a un lloc qe està just al costat de la Universitat. Però si hem de ser més de 8 aviseu-me que n'aniré a buscar més, ok ??
Llori, Ger, Marta, Maria, Silvia, Nuria, i qui més ??
Soparem allà no ? Voleu qe reservi taula ??
Fins aviat !
Sílvia

8 comentaris:

nuria ha dit...

Ei! Ja pots reservar taula eh!! Jo nomes conec un lloc es diu el trastevere (es com el pastificcio de tgn) el q pasa es q no se el numero de telefon.

Llori ha dit...

Uala! Ara no se com ho he fet pro ma sortit com si hagues escrit la nuria i he escrit jo!!!! Esta tarat aixo!!!!

nuria ha dit...

molt bé sílvia!! que eficient!:P
això de ser tant adulta et prova,e?:P

Silvia ha dit...

ei ei m'han dit un lloc que es diu JULIVERT. Que esta bé, i són aixins com amanides, torrades i algun plat. Quan aconsegueixi el telf hi truco! I també he vist la plaça on faran el concert !!! :P

Llori ha dit...

Ei! Que tenen pagina web i tot aquesta gent del julivert, el telefon de reserves es el 977331709. Apali!!!!

marta sans ha dit...

Ei!
Sí, sí! Ja podeu comptar amb mi. La Laia em va dir que també vindrà, compteu amb ella!

Ger ha dit...

I en acabat, oi que anirem a sta. tecla???

És que a les 2:00 toquen els...

...BOGARDE!!!!!!!!

Maria ha dit...

EIs!!!!!
Primer de tot!. Podriem quedar una mica tard??? Ho dic perquè haig d´anar a collir raïms...estic molt contenta per anar!!!Això vol dir que a les 8 i algu estaré collint...i poder quedar a les 9...poder és molt tard... però hi haig d´anar!
El lloc estava bé...però em feia més gràcia menjar pizza... ja que es una mica més diferent que el pa en tomàquet i tal....
Estic una mica tiquis-miquis... no??jjiji Deixo la meva opinio

Gerard, ja saps qui són els Bogarde? que et van agradar????jiji