diumenge, 28 de setembre del 2008

Cavatast 2008

El proper cap de setmana és el cavatast de sant sadurní. Deiem de dissabte anar a sopar a la pizzeria picarolo, que fan unes pizzes boníssimes. Després, a la nit, uns diuen que hi va la nena daconte i altres diuen que la conchita, ja vorem qui té raó.
De moment gent segura que vindrà són: Laia, Núria, Llori, Martes, Maria, Sílvia i Laura. Jo trucaré demà (he trucat avui però no hi havia el jefe) i reservaré per uns 15 i al final de la setmana ja li concretaré quants som. A vera qui més s'apunta??!!!

7 comentaris:

Màrian Sadurní ha dit...

.. ara he trobat aixòs...
"Altres novetats del programa d’enguany seran els grups Conchita i No Way Out (taloners de la gira de Bon Jovi) que ompliran de música actual la Nit Jove del dissabte 4 d’octubre"

laura ha dit...

ei gent!!!
que he trucat al picarolo i em diuen que ESTÀ PLE!!! NO TENEN PUESTO PER NOSALTRES!!!
Què fem??
Nem a sopar a un altre lloc de sant sadurní?? Em sembla que l'any passat vam sopar a la fresca oi??
Algú sap un altre lloc a Sansa???

Silvia ha dit...

Ostres !! Si que té èxit aquest restaurant, es faran d'or !! Doncs jo no conec massa res de Sant Sadurní!! Aviam si a algu se li acut alguna cosa !!!!

Maria ha dit...

eis e mirat per internet alguns restaurant que hi han a sansa...bueno jo no en conec cap us dic el nom i si algu li sona que o digui que hi ha el telefon... a mi em sona el rebost de les fades (no se que fan i si es car o barato)...i altres restaurant que deien era...la taberna del diamante, gran muralla, restaurant el mesón al andalus, la roda, la perla, carbo amat, can queto..... Jo no en conec cap....sempre podem menjar una pizza el sapripizza... jiji :P

Laia ha dit...

iep Laura!!
Joder, sembla que ens tornem a quedar sense pizzeta!!!!! oooo
El Jepi i el Peque tenien el numero d'aquell lloc de l'any passat el de les tapes, que també estava moolt bé, i si els hi demanem el número?

laura ha dit...

Eii!!
Ja tenim taula!!! És a l' Al-andalus, al mateix lloc que l'any passat, però... m'han dit que segur que haurem de tornar a sopar a la TERRASSA! Per tant porteu l'ABRIC!! (m'han dit que si al final hi ha puesto ens posarà dins).
Així que a les 22h hem de ser allà! (jo no sé a on és)

nuria ha dit...

mb laureta!!! si t'enteressis abans de dissbate si soparem dins o fora ja diràs alguna cosa!