dilluns, 17 de novembre del 2008

Que ja marxoo!

Hola, com va tot? com sabeu me'n vaig a viatjar per sudamèrica i simplement us escric per proposar de fer alguna cosa abans no marxi, ja sigui un sopar o una festeta o algo així.
Jo marxo el dilluns dia 1 de desembre, doncs estaria b fer algo el cap de setmana abans...
la veritat és que no tinc cap idea el cap, però intentaria fer una cosa barateta que jo haig d'estalviar! que vosaltres últimament aneu molt forts amb els sopars...
bueno, de moment ho deixo a l'aire, ja en parlarem.

salut.

8 comentaris:

Laia ha dit...

Eiii!!
Hi tant que si home, hem de fer un sopar de comiat!!! Perquè sigui ben baratillo només hem de montar un sopar rotllo empalmada, amb pa amb tomaquet i portant alguna cosa cadascú. Només ens falta local. sempre es pot intentar demanar el polivalent o la penya... no?
Ja ens informaràs de com queda la cosa eh Joan?

marta sans ha dit...

Jo ja m'apunto que aquell cap de setmana hi ha sopar! Quina enveja... jo també marxaria!
Bona idea això de fer un pa amb tomàquet Laia!

Silvia ha dit...

Valen fet !! Però el dia 29 de novembre hi ha el sopar dels 25 anys a Vilafranca, tu no vens Joan ?

Maria ha dit...

Jo també m´apunto!!!

Marta ha dit...

Per mi perfecte!

joan i maria ha dit...

iepa, doncs ok! només ens falta local... ja pensaré.
Referent al sopar dels 25, al final vaig desistir. Preferia organitzar algo amb amics o estar-me a casa ja que serà l'últim dissabte que passo aquí.
Si voleu ho fem divendres, a mi m'és indiferent.

seguim parlant
salut

laura ha dit...

Ei que tal!!
A mi em va millor el dissabte!el divendres, la sans i jo tenim sopar d'aeròbic amb les dones de la múnia!!
Ja informaràs!!!!
Vagi bé!

nuria ha dit...

jajaja!teniu sopar d'aerobic??? k bo!;P
jo divendres no puc tampoc!